به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد کمپ های کویرنوردی یزد آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند.

معاون سرمایه گذاری ادره کل میراث فرهنگی یزد در این خصوص گفت: استان یزد با داشتن جاذبه های تاریخی ـ فرهنگی و طبیعی فراوان هرساله در ایام نوروز شاهد حضور گردشگران و مسافران زیادی می باشد.

محمدرضا نصیری افزود: حضور مسافران و اسکان آنان در این شهر تاریخی سبب می شود آنها ضمن بازدید از جاذبه های تاریخی، از جاذبه های خاص طبیعی شهر نظیر کمپ های کویرنوردی بازدید و ساعاتی را در دل کویر با آرامش سپری کنند.

وی تصریح کرد: کویرها از جمله جاذبه های طبیعی شهر یزد می باشند که با احداث کمپ های کویری در شهرستانهای مختلف این استان از جمله شهرستانهای یزد، اشکذر، اردکان و بافق این امکان بازدید و استفاده از آرامش و لذت یک روز در کویر فراهم گردیده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هفت کمپ به صورت دائمی و 4 کمپ موقت جهت رفاه حال مسافرین در ایام نوروز 94 آماده هستند که در بخشهای کویرنوردی، شترسواری، سافاری و ... به ارائه خدمات به گردشگران می پردازند.

گفتنی است کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی یزد در طول سال نظارت کامل و مستمر بر فعالیت های کمپ های گردشگری خواهند داشت و فهرست این کمپ ها نیز در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سطح استان موجود می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا