دو دانشجوی رشته نقاشی دانشگاه یزد در دوازدهمین نمایشگاه سالانه جشن تصویر موفق به کسب رتبه های اول و سوم در بخش کاریکاتور شدند.

به گزارش دریافتی از گروه نقاشی دانشکده هنر و معماری، در این نمایشگاه هرساله از سوی نشریه تصویر برگزار می شود، در بخش کاریکاتور سحر فتاح و مجتبی حیدرپناه دو دانشجوی رشته نقاشی دانشگاه یزد به ترتیب رتبه های اول و سوم را کسب کردند.

 این گزارش می افزاید: نشریه تصویر از دی‌ماه ۱۳۷۱، توسط سیف‌اله صمدیان به‌عنوان صاحب امتیاز و سردبیر و با همکاری زنده‌یاد مرتضی ممیز و محمود کلاری به‌عنوان نشریه تخصصی هنرهای تصویری در ایران راه‌اندازي و تا سال ۱۳۸۱ به‌صورت ماهنامه منتشر شد.

این نشریه از سال ۱۳۸۱ تاکنون و پس از برگزاری هفت دوره نمایشگاه سالانه جشن تصویر سال به‌صورت نشریه تصویر سال منتشر می‌شود که دربر گیرنده‌ی آثار به‌نمایش درآمده در جشن تصویر سال به‌همراه رویدادهای مهم ایران و جهان در یک‌سال گذشته است. جشن تصوير سال كه به اعتقاد مطبوعات و رسانه‌هاي داخلي بزرگ‌ترين گردهمايي تصويري در ايران است در دوازدهمین دوره از اول تا بيستم اسفند ماه ۱۳۹۳ برگزار ‌شد، و همچون دوره‌هاي گذشته، در كليه فضاهاي نمايشگاهي خانه هنرمندان پذيراي هنرمندان عكاس، فيلم‌ساز، طراح گرافيك و كاريكاتوريست بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا