به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد : اکیپ مشترکی از این اداره کل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل حمل و ونقل و پایانه های استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده که در ایام نوروز بر کار بازارچه ها و نمایشگاههای صنایع دستی، مراکز بهداشتی، اماکن اقامتی و پذیرایی استان نظارت خواهند داشت.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این خصوص گفت: کمیته نظارت بر واحدهای اقامتی استان مستقر در این اداره کل، کار کنترل نرخ نامه ها، کیفیت و کمیت ارائه خدمات به هم میهنان در واحد های اقامتی و پذیرایی را بر عهده دارد.

فاطمی در ادامه افزود: هم اکنون 47 هتل، 15 مهمانپذیر، 35 خانه مسافر دائمی و 30 مورد موقت، 29 رستوران بین راهی، 35 مرکز پذیرایی سنتی ییلاقی، 2 کمپینگ گردشگری ثابت و 7 کمپینگ گردشگری موقت در استان فعال می باشد، که مورد بازدید قرار گرفته است.

وی در پایان یاد آور شد: میهمانان نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با تلفن گویای 09629 یا شماره 36215989 تماس حاصل نمایند و مورد خود را گزارش کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا