یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث "خبرهای پلیس استان یزد:- فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 275 کیلوگرم مرفین در عملیات روز گذشته ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش یزدفردا، سردار " ایرج کاکاوند" درباره این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس این استان از فعالیت یک باند بزرگ موادمخدر در خصوص جابجایی محموله مرفین به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی ضمن اشاره به انجام یک ماه کار اطلاعاتی مستمر پلیس این استان ادامه داد: روز گذشته ماموران پلیس از حرکت یک محموله سنگین موادافیونی(مرفین) از جنوب کشور به سمت پایتخت مطلع شدند و به همین منظور تیم های عملیاتی از عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر مرکز استان و شهرستان های میبد، اردکان، خاتم، مهریز و همچنین دسته رزمی شهید شاهدی تشکیل شد.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به متوقف کردن سه دستگاه از خودرو اشرار تصریح کرد: ماموران پلیس با انجام یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سه دستگاه خودرو سواری و وانت مربوط به اشرار را در محورهای مواصلاتی استان یزد محاصره و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تاکید به دستگیری شش تن از سوداگران مرگ خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان مقدار 275 کیلو موادمخدر از نوع مرفین کشف شد.

رئیس پلیس استان یزد برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را از اولویت های کاری پلیس این استان بیان کرد و افزود: ماموران پلیس این استان با انجام ماموریت های متعدد و دستگیری و انهدام باندهای مختلف موادمخدر از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 22 تن انواع موادمخدر را کشف کرده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایش 28 درصدی را داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا