یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث "خبرهای پلیس استان یزد:- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد در جمع نمازگزاران پایداری ایران اسلامی را از خون شهدا دانست.

به گزارش یزدفردا، حجت الاسلام والمسلمین زارع رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد در ارتباط با شهید و شهادت ضمن اشاره به فرمایشات شهید مطهری گفت: مثال شهید مثال شمع است همچنان كه شمع می سوزد و نورافشانی می كند شهید نیز با شهادت خود، جهان را نورانی می كند چرا كه بهترین و ارزشمند ترین چیزش را كه همان جانش است به راحتی تقدیم خدا می كند.

وی ادامه داد: شهدا جنگیدند و در مقابل دشمن ایستادند تا ما امروز بتوانیم در مقابل دشمن و فرهنگ غرب بایستیم و هرآنچه داریم از خون سرخ شهدا است و باید رهروی راه آنها باشیم و اهداف آنها را دنبال كنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد تصریح كرد: اجر خانواده شهید نیز كمتر از شهدا نیست زیرا آنها با كسب حلال و تربیت صحیح، فرزندی را پرورش دادند و آن را در راه خدا تقدیم كردند.

وی با اشاره به فرمایشات بنیانگذارانقلاب اسلامی گفت: خانوداه شهدا چشم و چراغ مملكت هستند و آنجا كه نیاز به فداكاری و ایثار هست باید كار را از شهدا و خانواده شهدا یاد گرفت.

حجت الاسلام زارع یادآور شد: اگر شهدا و ایثار و فداكاری آنها نبود مملكت ایران اسلامی حرفی برای گفتن نداشت و انقلاب اسلامی مانند خیلی از كشورها عقب گرد می كرد و همین خون شهدا عامل پایداری ایران اسلامی هست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا