معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برپایی 28 خیمه معرفت در استان یزد با حضور 50 نفر از مبلغین در طرح نوروزی آرامش بهاری خبر داد.
، حجت الاسلام محمود میرجلیلی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) افزود: در راستای ترویج و تبلیغ معارف اهل بیت و پاسخگویی به شبهات جوانان 28 خیمه معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان یزد با حضور روحانیون برپا شده است.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان یزد افزود: خیمه های معرفت با برنامه های ویژه ای همچون ؛ مشاوره خانواده ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره دینی و اعتقادی ، تبلیغ چندرسانه ای و همچنین غرفه ویژه کودکان برپا می شود که در غرفه کودکان اهدای جوایز و مسابقاتی برای کودکان پیش بینی شده است.
میرجلیلی با اشاره به استقبال مسافران از خیمه های معرفت اظهار داشت: 50 نفر از مبلغین اعزامی از حوزه علیمه قم که دوره های تخصصی تبلیغ و کار با کودک و نوجوان را گذرانده اند در خیمه های معرفت استان حضور خواهد داشت.
وی همچنین افزود : در جهت معرفی موقوفات و بقاع متبرکه شاخص استان یزد 5 هزار نسخه بروشور و 10 هزار نسخه اطلس استان یزد چاپ و بین زائرین امامزادگان و مسافران نوروزی توزیع گردید.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا