فرماندار یزد در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز قیام دهم فروردین مردم یزد از عموم مردم دعوت نمود تا در مراسم بزرگداشت شهدای این قیام حضور یابند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی در این پیام آورده است:

دهم فروردین سال 1357 یادآور قیام مردم مؤمن یزد علیه رژیم دیکتاتور پهلوی است که در اربعین شهدای تبریز علیه رژیم ستم شاهی به پا خواسته و می توان از آن به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات علیه طاغوت یاد کرد.

هدایت های سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) از یک طرف و حضور مردم یزد در راهپیمایی این روز باعث شد تا دستگاه امنیتی رژیم سابق در یزد تزلزل را در ارکان حکومت خود احساس کند.

روز دهم فروردین یزد، روز شهادت عزیزانی چون محمد رضا نامدار، علی اصغر شهریار مرادی، حسین پارسائیان و محمد مهدی قدک فروشان است که جان خود را برای حمایت از دین خدا در طبق اخلاص نهادند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی رضوانه ا... تعالی علیه، سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره)، شهدای گرانقدر استان و به ویژه شهدای دهم فروردین از عموم مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می نمایم، تا در مراسمی که به منظور گرامیداشت شهدای قیام دهم فروردین مردم یزد و همچنین یوم الله 12 فروردین، رأس ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ دهم فروردین 1394 در محل پایگاه انقلاب مسجد روضه محمدیه (حظیره) برکزار می گردد، شرکت نمایند.

محمودشاکری شمسی

فرماندار یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا