مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره نامگذاری سال 94 به نام سال " دولت و ملت،همدلی و همزبانی " از سوی مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر پیشرفت اقتصادی گفت: تحقق شعار امسال، توسعه همه جانبه و پیشرفت اقتصادی کشور را بدنبال دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " با تبریک فرا رسیدن سال نو افزود: همه باید تلاش کنیم تا شعار امسال در عمل محقق شود و تحقق آن به طور قطع نتایج پرثمری را برای ملت و دولت در سال 94 به ارمغان خواهد آورد.

وی اظهار داشت: تحقق همدلی و همزبانی میان دولت و ملت موجب ایجاد یکپارچگی و انسجام بیشتر بین صفوف ملت و همراهی بیشتر آنها با برنامه ها و اهداف اساسی دولت که درچارچوب سیاست کلی نظام و قانون در حال پیشرفت است، خواهد شد.

نمازی خاطرنشان کرد: بی تردید دولتی که از پشتوانه همدلی و هم زبانی ملت بهره مند باشد در اجرای اهداف و برنامه های خود موفق تر خواهد بود

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه نامگذاری امسال بر حسب ضرورت و شرایط، مدبرانه انجام گرفته است گفت: دولت زمانی می تواند در طرح ها و برنامه های خود موفق شود که ملت همچنان با قوت در کنار او باشد و دولت را در رسیدن به اهدافشان یاری دهد .

وی تصریح کرد: استحکام برنامه ها و موفقیت های کشور در گرو عزم جدی و همراهی عملی بین دولت و مردم در بخش های مختلف است و باید روز به روز تقویت شود .

این مقام مسئول همچنین با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: ملت و دولت ایران در شرایط فعلی با دشمنان بسیاری روبرو هستند؛ لذا برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی سرلوحه کاری مردم و دولت قرار گیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا