استاندار یزد در پیامی سالروز شهادت شهدای قیام دهم فروردین یزد و همچنین روز 12 فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

، متن پیام " سید محمد میرمحمدی" به شرح ذیل است:

دهم فروردين سالروز قيام حماسي و افتخارآميز مردم مؤمن و انقلابي يزد در اعتراض به رژيم مستبد ستم شاهي در چهلمين روز شهيدان تبريز فرا ميرسد و بدنبال آن 12 فروردين سال 1358 ، نظام جمهوري اسلامي ايران برآمده از آراي بيش از 98 درصد مردم كشور به رهبري حضرت امام خميني (ره) بنيان نهاده مي‌شود.
دهم فروردين سال 1357 در خاطره مردم يزد به عنوان خلق حماسه‌اي جاويد و صداي رساي پيروزي در گستره موج انقلاب ايران اسلامي فراموش نشدني است. روزي كه در صفحات كتاب سربلندي و ايثار دارالعباده چون صفحه اي زرين مي درخشد.
اينجانب ضمن گراميداشت اين روز و شهيدان گلگون كفني كه به معراج حضرت دوست پرواز كردند از همه مردم ميخواهم به پاس بزرگداشت اين شهيدان و تجديد پيمان با آنان و امام شهيدان در مراسمي كه ساعت 8 صبح روز دوشنبه 10 فروردين در مسجد روضه محمديه منعقد مي گردد حضور بهم رسانند.
توفيق پاسداري از ارزشهاي اسلامي تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامي و خدمتگذاري به مردم شريف استان يزد در دولت تدبير و اميد در سال همدلي و هم زباني دولت و ملت از خداي متعال مسئلت مي‌نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا