یزدفردا:معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه  از اعزام 5 هزار مبلغ در طرح نوروزی آرامش بهاری در 2 هزار و سیصد امامزاده و بقعه متبرکه سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام احمد شرفخانی شب گذشته در حاشیه بازدید از طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد  با اعلام این خبر افزود: طرح نوروزی آرامش بهاری در 2 هزار و سیصد بقعه متبرکه و امامزاده از 28 اسفند ماه آغاز شده و تا 14 فروردین ماه ادامه دارد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به خدمات رفاهی این طرح برای مسافران نوروزی افزود تا کنون 4 میلیون نفر اسکان ثابت و موقت در 700 زائر سرای وابسته به امامزادگان و بقاع متبرکه کشور داشته ایم.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت خیمه های معرفت با حضور مبلغین اعزامی از قم در امامزادگان افزود: در راستای معرفت افزایی و ارائه مشاوره های دینی و خانوادگی 5 هزار مبلغ به امامزادگان سراسر کشور اعزام شده اند.
شرفخانی همچنین از ایجاد بیش از 140 وقف جدید در کشور در هفت روز ابتدایی سال 94 خبر داد و تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های مبلغین طرح ارامش بهاری در خیمه های معرفت ترویج فرهنگ وقف و مشاوره جهت این سنت حسنه است.
وی در پایان ضمن اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری مذهبی در استان یزد گفت: به حمد الله با همدلی و مدیریت جهادی مسئولین اداره کل اوقاف استان طرح ارامش بهاری در یزد رضایت بخش بوده است.
وی در این بازدید از خیمه انقلاب، نمایشگاه حریم حورا، خانه کودک بچه های آسمان و خیمه های معرفت آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد بازدید کرد.



سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا