یزدفردا "مدير كل و جمعي از مديران و معاونين صدا و سيماي مركز يزد با نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري ديدار كردند .

به گزارش روابط عمومي صدا و سيماي مركز يزد " در اين ديدار آيت ا... وافي با تبريك فرارسيدن سال نو ، از زحمات و تلاش هاي كاركنان صدا و سيماي مركز يزد قدرداني كرد .

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به تعبير حضرت امام خميني (ره) مبني بر اينكه صدا و سيما يك دانشگاه است ،‌به نقش تاثيرگذار رسانه ملي در فرهنگ سازي و ترويج مباني ديني و اسلامي در قالب محتواي برنامه هاي توليدي پرداخت .

آيت ا... وافي خاطرنشان كرد صدا و سيما بيشترين نقش را در تغيير سبك زندگي مردم كه مورد توجه رهبرمعظم انقلاب اسلامي است بر عهده دارد كه بايد با برنامه ريزي و توليدبرنامه هاي مناسب در اين زمينه گام بردارد .

در پايان دكتر پهلوانيان مديركل صدا و سيماي مركز يزد هم با تبريك فرارسيدن سال نو ،‌به تاثيرگذاري رسانه در عرصه هاي مختلف و حساس اشاره كرد و گفت :‌صدا و سيما به عنوان مجموعه ايي از عناصر خدوم ، متخصص و معهد به نظام و ولايت فقيه توانسته است وظيفه اصلي خود را در راستاي حفظ آرمانها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي در برهه هاي حساس از جمله فتنه سال 88 ، نشان دهد كه آن هم حاصل تلاش كاركنان اين رسانه بوده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا