نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیام مشترکی دهم فروردین سالروز قیام مردم یزد را گرامی داشتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات بر منجی عالم بشریت و گسترش دهنده قسط و عدالت حضرت امام عصر ارواحنا فداه.

و تجلیل از مردم قدرشناس و ولایتمدار دارالعباده یزد،که سال جدید خود را با بزرگداشت شهادت بزرگ بانوی دو جهان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آغاز نمودند.

اینک در آستانه دهم فروردین قرار گرفته ایم روزی که اقشار مختلف با هدایت روحانیت متعهد بویژه شهید بزرگوار محراب حضرت آیت الله صدوقی اعلی الله مقامه،به صحنه آمدند و با شعارهای کوبنده ضد دستگاه جبار و با تقدیم چهار شهید، زمینه را برای پیروزی انقلاب با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی رضوان الله علیه در 22 بهمن 57 و تشکیل نظام جمهوری اسلامی در 12 فروردین 58 آماده ساختند.

نظام مقدسی که هم اکنون از برکت خون پاک صدها هزار شهید و فداکاری ملت آگاه و بصیر به شجره طیبه ای تبدیل شده که ریشه آن در قلب مردم سراسر کشور و ثمره آن که استقلال و آزادی است در دسترس مستضعفان جهان قرار گرفته و علیه استکبار جهانی و صهیونست بین الملل  قیام کرده اند.

بدون تردید رهبری قائد عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی و تدبیر و درایت معظم له نقشی بسیار مؤثر در بیداری ملتهای تحت ستم ایفا کرده و سران لجام گریخته جهان را به وحشت انداخته است.

انتظار می رود مردم متدین و شهیدپرور در مجلس بزرگداشت دهم فروردین 57 که روز دوشنبه 10/1/94 در روضه محمدیه و جوار آرامگاه شهید بزرگوار استان تشکیل می گردد شرکت نمایند و خاطره آن روز فراموش ناشدنی و شهدای والامقامش را در اذهان زنده نگه دارند.

خداوند تبارک و تعالی برکات مادی و معنوی خودش را بر مردم سرافراز ما نازل فرماید و پیوند همدلی و همراهی ملت و دولت را به منظور پیشرفت کشور در همه زمینه ها تقویت نماید.

 

محمد رضا ناصری                                                                     ابوالقاسم وافی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد                                     نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا