با افتتاح ایستگاه فرستنده دیجیتال تنگ چنار، روستاهای دهستان نتنگ چنار شهرستان مهریز تحت پوشش شبکه های دیجیتالی کشور قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد " مدیر کل صدا و سیمای استان یزد در مراسم افتتاح این ایستگاه فرستنده  گفت : به دلیل افزایش روز افزون شبکه های ماهواره ای  وتهاجم فرهنگي غرب و تاثیر پذیری روستاها، تقویت پوشش شبکه های دیجیتال در روستاها  دارای اولویت است. 

احمد پهلوانیان ضمن تشکر از فرماندار مهریز و دیگر مسئولین شهرستان مهریز با اشاره به اینکه براي راه اندازي اين ايستگاه دو ميليارد ريال هزينه شده است ، بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی  در روستاها  تاكيد كرد وگفت :  یکی از برنامه های مدیریت صدا و سیمای مرکز یزد گسترش زیر ساختهای خدمات رسانی به روستاها و بخش های دور از دسترس خواهد بود . 

فرماندار شهرستان مهریز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه یکی نیاز و مطالبه همیشگی اهالی ساکن در روستاهای مهریز فراهم کردن زمینه دریافت برنامه های مختلف صدا و سیما بوده است گفت :خوشحالیم که امروز با پیگیری هایی که انجام شد شاهد افتتاح این ایستگاه در این دهستان خوب و زیبا هستیم .

سید محمد رستگاری  از تلاش مسئولان در استان يزد وشهرستان مهريز براي راه اندازي اين طرح مهم قدرداني كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا