استاندار یزد، معاونان وی و تعدادی از مدیران و مسوولان استان از ایستگاه نقاشی کانون پرورش فکری در حاشیه آیین بزرگ‌داشت قیام دهم فروردین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، صبح امروز هم‌زمان با برگزاری آیین بزرگ‌داشت قیام  قیام خونین مردم یزد در مسجد روضه‌ی محمدیه (حظیره) برگزار شد، حجه‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم راشد یزدی در خصوص اهمیت قیام خونین مردم یزد در دهم فرودین 57 گفت: قیام مردم یزد از مقاطع مهم اثرگذار تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و ملت ایران در دهم فرودین 57 شاهد یکی از سرنوشت سازترین حوادث انقلاب اسلامی ایران را شاهد بود.
وی در بخشی از سخنان خود به اهمیت صداقت گفتار و رفتار در مسوولیت اشاره کرد و افزود: کسی که مسوولیت انجام کاری را می‌پذیرد، باید سه اصل دانستن ( آگاه بودن در زمینه‌ی وظایف) توانستن (توانایی انجام وظایف) و خواستن ( علاقه برای انجام وظایف) را داشته باشد.
در ادامه‌ی این مراسم سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد، محمدعلی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری، داوود پاک‌طینت مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد و تعدادی از مدیران کل و مسوولان استان از ایستگاه نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در بخش جنبی این مراسم برپا شده بود بازدید کردند.
گفتنی است، حجه‌الاسلام راشد یزدی نیز ضمن بازدید از آثار نقاشی تولیدشده کودکان میهمان، بر تاثیر برگزاری این‌گونه برنامه‌ها بر آشنایی کودکان با وقایع انقلاب اسلامی تاکید کرد.

نعیمه بیدمشکی مربی هنری کانون استان به‌عنوان مربی همراه کودکان میهمان ایستگاه نقاشی دهم فروردین امسال بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا