به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد باعنایت به اجرای طرح نوروزی 94 در استان و به منظور بازدید از تلاش ها صورت گرفته توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر و ارزیابی عملکرد و سنجش آمادگی های استان، ناظری از دبیرخانه ستاد مرکزی استان بازدید نمود.

حسین الله بداشتی ناظر ویژه ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی کشور در معیت معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد از امکانات و خدمات فراهم شده توسط ستاد اجرایی خدمات سفر استان در حوزه های امدادی، انتظامی، اسکان و رفاه، خدمات بهداشتی، برنامه های فرهنگی و اقدامات نظارتی، پایگاه های راهنمایان گردشگری در مبادی ورودی و تعدادی از هتل ها و اقامتگاه ها بازدید به عمل آورد.

سیدمصطفی فاطمی معاون گردشگری میراث فرهنگی استان در حاشیه این بازدید گفت: تعداد شکایات از ستادهای اسکان استان یزد نسبت به سال گذشته به شدت کاهش یافته است و این گواهی بر رضایت مندی بیشتر مهمانان نوروزی از یزد می باشد. 

وی با اشاره با آمارهای ستادهای اسکان مسافرین، بر ضرورت تحلیل دقیق آمار و اطلاعات پس از پایان تعطیلات به جهت برنامه ریزی مناسب تر برای سالهای آتی تاکید کرد.

فاطمی افزود استان یزد یکی از مقاصد سفر قرار گرفته، به طوریکه بر اساس آمارها تاکنون، میانگین 9/2 شب اقامت در استان یزد به ثبت رسیده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا