در آغازین روزهای كاري سال 1394 كاركنان شركت برق منطقه‌اي يزد، با مدیرعامل اين شركت، در تالار شهيد عباسپور ديدار كردند.

در ابتداي اين ديدار مديرعامل شركت برق منطقه‌ای یزد ضمن تبريك سال جدید، با اشاره به نام‌گذاری سال 94 به نام سال «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» توسط مقام معظم رهبري، ابراز اميدواري كرد: با تلاش و همدلی كاركنان صنعت برق استان در راستاي تحقق شعار امسال، با تامين برق مطمئن و پايدار، رسالت خود را همچون سال‌های گذشته به انجام رسانيم.

محمدحسن صباغ‌زادگان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان بهره‌برداری، حراست و خدمات و,,,,,,که در طول تعطیلات عید، انجام ‌وظیفه کردند، اظهار داشت: عملکرد شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال گذشته مطلوب بوده است و به بسیاری از اهداف تعیین‌شده دست‌یافتیم که این مرهون تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت است.

وی ضمن اشاره به برخی از شاخص‌های فعاليت این شرکت در سال گذشته، گفت: با توجه به مشکل نقدینگی که گریبان‌گیر سازمان‌های بالادستی بود، با مدیریت نقدینگی بسیار خوب که تا روزهای پایانی سال صورت گرفت، شاهد پرداخت به‌موقع و دقیق تمام‌صورت وضعیت‌های مختلف و پرداخت‌های جاری بودیم.

صباغ‌زادگان در ادامه با بیان این‌که بهره‌برداری به‌موقع طرح‌های جدید، یاری‌­گر صنعت برق استان در ایفای رسالت این شرکت بود؛ سال گذشته را سالی با پایداری بسیار خوب در شبکه برق استان توصیف کرد.

این مقام مسئول در صنعت برق استان یزد همچنین اضافه کرد: در مباحث مدیریت مصرف، مدیریت انرژی، مباحث زمین‌گرمایی، انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده پیگیری‌های بسیار خوبی انجام شد.

وی کسب رتبه اوّل رشد در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور، کسب رتبه اول استانی توسط دفتر حراست را از افتخارات سال 93 شرکت برق منطقه‌ای یزد برشمرد.

مهندس صباغ‌زادگان با اشاره به بارندگی‌های صورت گرفته در اسفند و فرودین، پایداری شبکه برق استان در برابر حوادث طبیعی را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: تمام دستاوردهای سال گذشته حفظ و روند رو به رشد ادامه یابد.

در ادامه این نشست معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد به ارائه مباحثی پیرامون نظام مدیریت پروژه، معاون منابع انسانی مباحثی در مورد بیمه درمان، معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات راهکارهای اجراشده در زمینه چالش‌های نقدینگی و خاموشی و مدیر دفتر حراست نکات امنیتی را بیان نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا