در آستانه شروع سال جدید، نشست مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با بانوان شاغل در این شرکت، برگزار شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در نشست بانوان این شرکت، با ذکر برخی از توانایی‌های بانوان فعال در زمینه‌های تخصصی صنعت برق، افزود: توانمندی بانوان، دقت و ظرافت در انجام امور محوله، باعث رضایت مدیران از عملکرد آن‌ها شده است.

محمدحسن صباغ‌زادگان به تعامل خوب و سازنده مشاور بانوان شرکت با مشاور بانوان شرکت توانیر و وزارت نیرو اشاره کرد و از همکاران خواست در برنامه‌ها و فعالیت‌های امور بانوان حضور فعال و پرنشاط داشته باشند.

مهندس صباغ‌زادگان در ادامه به افتخارات کسب‌شده توسط شرکت در سال 93 اشاره کرد و افزود: کارهای بزرگی با درایت و همدلی خوب کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال جاری انجام شد که از جمله آن‌ها می‌توان به تعویض ترانس پست مهم 400 کیلوولت یزد1 در شبکه انتقال استان و بازسازی دکل خط 400 کیلوولت یزد- بافق که در اثر رخداد طبیعی دچار مشکل شده بود، در کمترین زمان ممکن، اشاره کرد.

وی در ادامه کسب رتبه‌های برتر در کشور را نشان از پتانسیل بالای کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد برشمرد و بیان کرد: با تکیه بر نیروی متخصص و توانمند، قدرت نصب‌شده نیروگاهی برق در استان در سال جاری به حدود 2 هزار مگاوات رسید و همچنینامسال نخستین سالی است که میزان تولید برق در استان یزد از میزان مصرف آن بیشتر شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد مقدار برق مصرفی مشترکین استان را بیشتر از مقدار استاندارد دانست و خواستار فعالیت گسترده‌تر در زمینه مدیریت مصرف، به‌خصوص در فصل تابستان شد.

خدیجه یاوری مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این نشست، با اشاره به قرار داشتن وفات و تولد حضرت فاطمه (س) در ابتدای سال جدید، تأسی از الگو و روش آن بانوی نمونه اسلام با اتکا بر خصایصی همچون رعایت عفاف و پاکی، سخت‌کوشی، قناعت و نجابت را زمینه‌ی ارتقای مادی و معنوی جامعه دانست.

وی در ادامه با بیان درخشش بانوان شاغل در این شرکت در زمینه‌های ورزشی و فرهنگی در سال گذشته، برگزاری مراسم روز زن، برگزاری مسابقات، سمینارها و همایش‌های فرهنگی و چاپ ویژه‌نامه بانوان را برخی از برنامه‌های سال آینده امور بانوان این شرکت برشمرد.

در پایان این نشست حاضران به بیان دیدگاه­ها و نقطه نظرات خود در خصوص راهکارهای ارتقا و بهبود وضعیت بانوان در صنعت برق پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا