به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد : دکتر طالبی ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار از واحدهای مختلف اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی بازدید نمودند و از نزدیک در جریان روند انجام امور قرار گرفتند .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در این بازدید ، با تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای کارکنان از زحمات آنان تشکر نموده و بیان داشتند زحمات پرسنل اداره کل امور اتباع همواره مورد توجه معاونت سیاسی و امنیتی بوده و به عنوان یکی از فعالترین و به روز ترین ادارات زیرمجموعه استانداری شناخته می شود. وی ابراز امیدواری کرد انشاا...  در سال جدید شاهد پیشرفت بیشتر در امور ساماندهی اتباع خارجی خواهیم بود.

    در ادامه زارع زاده مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد ضمن تشکر از حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و اهتمام ایشان به موضوع اتباع خارجی، از تلاشهای صورت گرفته در زمینه های مختلف مربوط به اتباع از جمله تهیه طرح های ساماندهی، قانونمند نمودن اقامت ، اشتغال و تردد اتباع خارجی در استان  سخن گفتند و ابراز امیدواری نمودند با تبادل نظرات نقاط ضعف بر طرف و با توجه به پتانسیل بالای موجود شاهد رضایت مردمی بیشتر و کسب توفیقات بالاتری در ساماندهی امور کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی باشیم.




سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا