امام جمعه و استاد حوزه علميه استان يزد در ديدار با مديرعامل توزيع برق يزد گفت : ايجاد رضايت مندي درمردم ، انرژي فكري ، فرهنگي و انقلابي مردم را افزايش مي دهد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد حجت السلام و المسلمين سيدمحمدكاظم مدرسي در ديدار معاونين و مديران از دفتر ارتباط مردمي امام جمعه محمدآباد با بيان اينكه رضايت مردم از دولتمردان ، رضايت از انقلاب را در پي دارد افزود: ايجاد رضايت مندي در مردم باعث تزريق انرژي فكري ، فرهنگي و انقلابي در اقشار مختلف خواهد شد.

 وي با ابراز خرسندي از كاهش خاموشي ها در سال هاي اخير ، تامين روشنايي و تداوم انرژي برق را از اركان امنيت در جامعه برشمرد و اذعان كرد: اهميت دادن به مردم و توجه به نياز آنان،  دعاي خير و عاقبت بخيري را در پي دارد.

 حجت السلام و المسلمين مدرسي در بخش دوم سخنانش به نظارت بيشتر بر فعاليت هاي پيمانكاران تاكيد كرد و گفت : نظارت بر عملكرد مديران شركت هاي پيمانكاري و توجه به شيوه برخورد اخلاقي ، انساني و رفاهي آنان با شاغلين شركت ها حائز اهميت است.

 وي به نگاه هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در نامگذاري سال ملت و دولت ، همدلي و همزباني اشاره داشت و تصريح كرد: برخورد مناسب با متخلفين قوانين ، سعه صدر و نرمش در گفتار را بيشتر از گذشته مورد توجه قرار دهيد.

 مهندس محمدرضا صحتي ، مديرعامل اين شركت پيش از اين سخنان نيز به كاهش 7 درصدي خاموشي در سال گذشته اشاره داشت و گفت : ميزان خاموشي اعمال شده براي هر نفر در استان ، 2 برابر كمتر از متوسط كشور است.

وي رشد چهل و سه درصدي ميزان رضايت مندي مردم نسبت به پنج سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و افزود :افزايش اين ميزان رضايت مندي نتيجه مكانيزه شدن فرآيندها و استفاده از روشهاي نوين درصنعت برق بوده است.

 اين مقام مسئول در ادامه سخنانش به اتوماسيون كردن شبكه هاي برق ، افزايش خدمات به مردم از طريق سامانه هاي متعدد و دفاتر پيشخوان دولت ، توسعه برق روستايي و انرژي هاي نو در استان نيز اشاره كرد.

 پس از اين ديدار مديرعامل و همراهان وي با حضور در مسجد حظيره و آرامگاه سومين شهيدمحراب ، با قرائت فاتحه به مقام اين شهيد استان اداي احترام كردند.






سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا