محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرک صنعتی یزد و منطقه ویژه اقتصادی از 3 واحد تولیدی و صنعتی و همچنین پروژه های تصفیه خانه فاضلاب شهرک و ساختمان مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در حال اجرا در شهرک صنعتی بازدید بعمل آورد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان يزد در ابتدای این بازدید با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری و تاکید ایشان بر حمایت و پشتیبانی از صنایع کوچک و متوسط بر عزم همه جانبه اين شركت در خدمت رساني به بخش صنعت به ویژه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط خبر داد.
سيد مسعود عظيمي با تشريح اهم برنامه ها و اقدامات انجام شده در حوزه هاي عمراني و زيربنايي، توسعه صنايع كوچك، كارآفريني و اشتغال از کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش در اختیار واحدهای صنعتی بعنوان مهمترين چالش فراروي بخش صنعت استان اشاره نمود.
در ادامه محمد صالح جوکار با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در شرکت شهرکهای صنعتی در جهت رونق تولید و همچنین تقدیر از زحمات صنعتگران استان گفت: امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و دشمن در عرصه اقتصاد وارد شده است و کسانی که سرمایه خود را در تولید به کار گرفته اند در راه جهاد اقتصادی وارد شده اند.
وی تلاش این عزیزان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: بکار گیری سرمایه و ایجاد واحدهای تولیدی با هدف اشتغالزایی برای جوانان امری بسیار مهم و گامی ارزشمند در پیشبرد اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی ایشان گفت: مجلس شورای اسلامی نیز همچون سایر قوا تمامی تلاش خود را برای رونق اقتصاد و تولید داخلی بکار گرفته است که از جمله این اقدامات می توان به پیش بینی بودجه مناسبی برای سرمایه گذاری در تولید و ایجاد اشتغال در بودجه سال جاری اشاره کرد.
جوکار افزود: قانون رفع موانع تولید نیز در پایان سال 93 در شورای نگهبان به تصویب رسید و در اوایل سال جاری برای اجرا به دولت محترم ابلاغ خواهد شد که امیدواریم با اجرای این قانون مشکلاتی که فراروی صنعت کشور ایجاد شده است، مرتفع شود.
شایان ذکر است بازدید از واحدهای صنعتی چینی بهداشتی مروارید، شرکت سیم و کابل ستاره یزد و شرکت شادرو ماشین و گفتگو با مدیران و بررسی مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی از جمله برنامه های بازدید امروز بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا