همزمان با بازگشایی مراکز دانشگاهی و مدارس در سال جدید معاونت امورمدارس و تعدادی از مدیران سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با مدیریت آموزش وپرورش ناحیه2 شهرستان یزد دیدار نمودند .

همزمان با بازگشایی مراکز دانشگاهی ومدارس در سال 1394 که از طرف مقام معظم رهبری سال دولت وملت،همدلی وهمزبانی نامیده شده است،

محمد رضا رحیمی معاون سما واحد یزد با حضوردر دفتر مدیریت آموزش وپرورش ناحیه 2 یزد، ضمن تبریک سال نو،از همکاری آموزش وپرورش این ناحیه با واحد سما در سال گذشته تقدیر وتشکر نمود.

در اين نشست، محمد رضارحیمی ، ضمن تقدير از حمايتها و همکاريهاي بي شائبه آموزش و پرورش با مرکز سما، درخصوص فعاليت‌هاي مشترک علي الخصوص مدارس سما توضيحاتي ارائه کرد.

رحیمی همچنین ارتقاءکیفیت آموزشی و پرورشی را از اولویتهای سما یزد عنوان کرد و افزود: با تمام توان سعی می نماییم از ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده نماییم و با ایجاد خلاقیت مانع موازی کاری آموزشی گردیم، تا اهداف سازمان سما نیز محقق گردد .

وی با بیان پتانسیل موجود در مجموعه سما اعم از فضای آموزشی ، امکانات و برنامه های فرهنگی ، ورزشی و ... آمادگی این مرکز را را به منظور دستیابی به اهداف مورد نظرآموزش و پرورش در سال جدید اعلام نمود در ادامه منصور ارجمندی ،مدیریت آموزش وپرورش ناحیه 2 یزد نیز ضمن تبریک سال نو و ولادت حضرت زهرا(س) با اشاره به این موضوع که مدارس غیر انتفاعی از جمله سما بازوی قدر تمند وتوانمند آموزش وپرورش در تربیت نسل آینده می باشد،از فعالیت ها وموفقیت های این مرکز تشکرو به بیان برنامه های آتی آموزش وپرورش در راستای تعامل بهتر با مدارس غیرانتفاعی پرداخت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا