تیم های تربیت نوین و فولاد یزد در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به مصاف تیم های استقلال اهواز و شهرداری بندرعباس خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد ، عصر روز دوشنبه هفدهم فروردين ماه هفته نوزدهم ليگ دسته اول ايران برگزار خواهد شد و با نگاهي گذرا به جدول هر دو گروه در مي يابيم كه حساسيت به نقطه اوج خود رسيده است. در حالی که فقط چهار هفته به پایان رقابت های لیگ دسته اول باقی مانده است بيش از ده تيم هنوز براي صعود مستقيم و يا حضور در مرحله پلي آف صاحب شانس هستند و همين تعداد تيم نيز خطر سقوط را با تمام وجود احساس مي كنند .

براین اساس تیم تربیت نوین یزد که شانسی برای بقاء ندارد و تنها با 9 امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه یک قرار دارد، از ساعت 16 و 45 دقیقه در شهر اهواز به مصاف استقلال این شهر میرود.

در سوی مقابل تیم فولاد یزد دیگر نماینده استان در این رقابت ها از ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهید نصیری یزد پذیرای تیم شهرداری بندرعباس است.

این بازی برای هر دو تیم بی شک چیزی بیش از یک مسابقه فوتبال است چراکه از یک سو می توان سند بقای فولاد یزد را محرز و مسجل سازد و از سویی نیز می تواند سقوط شهرداری را از لبه پرتگاه به لیگ دسته دو تا حدودی قطعی کند.

بازیکنان فولاد یزد با شروع کار از تاریخ پنجم فروردین ماه آماده رویارویی با شهرداری بندرعباس شده اند . فولادی ها سال 93 را با گرفتن پنج امتیاز از تیم های صنعت نفت ، گل گهر و داماش به پایان رساندند و تا حدودی به وضعیت خود سرو سامان دادند اما گرفتن 21 امتیاز به هیچ عنوان متضمن بقای فولادی ها نیست. کویرنشینان به این نکته واقف هستند که امتیازات کامل دیدارهای خانگی باقی مانده مقابل دو تیم همنام شهرداری بندرعباس و تبریز می تواند از اهمیتی حیاتی برای آنها برخوردار باشد به همین دلیل تمرکز فولاد مردان یزدی روی کسب پیروزی در این دو دیدار و حفظ سهمیه استان در لیگ یک می باشد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا