به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، رضا شیردل که در اولین حضور خود روی نیمکت فولاد یزد به عنوان سرمربی، مقابل تیم شهرداری بندرعباس به تساوی دست یافتند که پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تغییراتی که در تیم فولاد یزد رخ داد تمرینات تیم دیر آغاز شد و نتوانستیم به طور کامل برنامه های تاکتیکی خود را مرور کنیم .

وی افزود: با این وجود بازی خوبی مقابل تیم شهرداری بندرعباس انجام دادیم و اگر بازیکنان در ضربات آخر دقت بیشتری میکردند، میتوانستیم سه امتیاز این دیدار را بدست آوریم.

سرمربی فولاد یزد اظهار داشت: به هرحال سه دیدار دیگر داریم که از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و تمام تمرکزمان را روی بازیهای آینده گذاشتیم تا بتوانیم با کسب نتایج مطلوب بقاء خود در لیگ دسته اول را تثبیت کنیم و قطعا تیم فولاد یزد در لیگ دسته اول میماند.

شیردل در خصوص اتفاقات تیم فولاد یزد و اخراج دینکو یلیچیچ سرمربی کروات این تیم گفت: اخراج یلیچیچ نظر هیات مدیره باشگاه بوده و من هم با توجه به شناختی که از این تیم داشتم این مسئولیت را پذیرفتم و در زمان باقی مانده به پایان لیگ خواستم به این تیم خدمتی کرده باشم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا