یزدفردا:در جلسه اي با حضور مسئولان در خصوص ساماندهي ورودي جنوبي شهر يزد بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ جلسه ساماندهي ورودي جنوبي شهر يزد با حضور فرماندار،‌ معاون فني و امور عمراني فرمانداري، تعدادي از اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد،‌ شهرداران يزد و حميديا، بخشدار مركزي، مديران مناطق دو و سه شهرداري يزد و جمعي ديگر از مسئولان برگزار شد.

محمود شاكري شمسي در اين جلسه گفت: در مدت سال 93 و به ويژه ايام عيد نوروز از سوي شهرداري هاي زارچ،‌ شاهديه،‌حميديا و يزد اقدامات قابل قبولي در سطح شهرها انجام شده كه شايسته تقدير است.

فرماندار يزد با اشاره به مشكلات ورودي هاي شهر يزد اظهار داشت: در سال گذشته ساماندهي ورودي هاي شهرستان به عنوان يك اولويت بسيار مهم در دستور كار شهرستان قرار گرفته كه خوشبختانه با تلاش و همراهی سایر نهادهای مسئول در این زمینه به ويژه شهرداري هاي تابعه اقدامات تأثيرگذاري در ورودي شمالي شهر يزد انجام شده است.

وي افزود: وجود مشاغل مزاحم شهری در محدوده شهر موجب بروز برخی از مسائل و مشکلات می شود و با توجه به اینکه زمینی برای انتقال این واحد ها اختصاص داده شده است باید کار انتقال و ساماندهی این مشاغل در اولویت کاری شهرداري ها قرار گيرد.

شاكري شمسي توقف غيرمجاز اتوبوسهاي مسافربري محورهاي جنوبي كشور،‌ سد معبر و دستفروشي محصولات كشاورزي، انباشت نخاله هاي ساختماني، مشاغل مزاحم شهري و ... را از مهمترين مشكلات ورودي جنوبي شهر يزد برشمرد.

در اين جلسه در خصوص نصب المان در ميدان شهيد بابائي، اجرا و احداث ميدان شورا، جلوگيري از توقف غير مجاز اتوبوسهاي مسافربري،‌ رفع سد معبر و برخورد با دستفروشان،‌ بررسي و آماده سازي طرح ورودي روستاي محمد آباد و ارجاع به شوراي ترافيك شهرستان براي تصميم گيري،‌ جانمايي و احداث مخزن آب فضاي سبز،‌ نظافت تبادل نظر و تصميم گيري شد.




سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا