مديران نواحي يك و دو آموزش و پرورش شهرستان به منظور هماهنگي برنامه هاي هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان يزد با فرماندار يزد ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ محمود شاكري شمسي در اين ديدار كه با حضور معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري نيز برگزار شد با تبريك سال جديد و تقدير از اقدامات صورت گرفته آموزش و پرورش در سال 1393 اظهار داشت: خوشخبتانه با تلاش هاي صورت گرفته،‌ استفاده از نظرات كارشناسان حوزه تعليم و تربيت، برنامه محوري و ... سال گذشته شاهد روند حركتي بسيار خوب و موفقيت آميزي در آموزش و پرورش شهرستان بوده ايم.

فرماندار يزد با بيان اينكه در سال جديد بايد به دنبال نوآوري و زمينه سازي براي بروز خلاقيت در آموزش و پرورش باشيم خاطرنشان  كرد: در سال 93 به بحث مشاركت اقشار مختلف مردم در نظام تعليم و تربيت در حوزه شهرستان بيش از پيش توجه شد، كه اميدواريم با تلاش مديران نواحي و همچنين مديران مدارس اين امر در سال جديد نمود بيشتري پيدا كند.

وي با اشاره به واگذاري مسئوليت دبيرخانه شوراي آموزش وپرورش شهرستان يزد به مديريت آموزش و پرورش ناحيه 2 خواستار پيگيري جدي تر مصوبات از سوي دبير جلسه شد.

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد در ادامه با اشاره به در پيش بودن 12 ارديبهشت روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت:  هفته بزرگداشت معلم هر سال فرصتي مغتنم براي قدرداني از زحمات فعالان عرصه تعليم و تربيت است.

فرماندار يزد با تأكيد به اينكه برنامه هاي هفته بزرگداشت معلم در خور شأن و كرامت معلمان برگزار شود

تصريح كرد: فعالیت و مشاركت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه ها متناسب باشان والای معلم در اين هفته مهم و اثربخش است.

شاكري شمسي از آمادگی كامل فرمانداری براي همكاري و پيگيري اجراي برنامه هاي بزرگداشت اين هفته خبر داد و تأكيد كرد: بايد زمينه مشاركت را براي فعاليت ساير ادارات و نهادهاي دولتي و غيردولتي در برنامه هاي هفته بزرگداشت مقام معلم پر رنگ تر از سال گذشته فراهم آوريم.

در اين ديدار مديران نواحي يك و  دو آموزش و پرورش با ارائه ی گزارشی از اقدامات انجام شده، گردهمایی بزرگ معلمان وانتخاب معلمان نمونه را از برنامه های این هفته اعلام کردند و خواستار همکاری ادارات دراین خصوص شدند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا