مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ورزش کارگری دارای ظرفیت و توانمندی های بسیاری است که می توان با توجه به این امر ضمن ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کارگران، رونق و بهره وری افزایش خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسعود شریعتی در دیدار با هیات امناء ورزشی جامعه کارگران شهرستان ابرکوه گفت : کارگران از اقشار زحمت‌کش این جامعه هستند که با توجه به تلاش همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف سازندگی، نیاز به نشاط و شادابی دارند که با توسعه ورزش در بین این قشر مسیر رسیدن به این امر هموارتر خواهد شد.

وی اظهار داشت: این آمادگی را داریم تا با همکاری اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در توسعه زیرساخت ها و همچنین گسترش ورزش در بین کارگران گام های موثر و خوبی را برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به اهمیت و جایگاه ورزش در جامعه اشاره و اضافه کرد: باید با فرهنگ سازی گرایش خانواده ها به ورزش بیشتر شود و اگر ورزش در سبد خانواده ها قرار بگیرد و خانواده ها ورزش را از نیازها و جزئی از زندگی خود بدانند، بسیاری از مسائل و معضلات اجتماعی حل می شود و شاهد جامعه ای پویا و با نشاط خواهیم بود.

شریعتی تصریح کرد: هیات امناء ورزش کارگران شهرستان ابرکوه نیز باید با توسعه مجموعه های ورزش کارگری و ارتقاء همکاری ها با دیگر دستگاه ها زمینه گسترش ورزش در بین کارگران این شهرستان را فراهم کند.

در ادامه این نشست هیات امناء ورزش کارگران شهرستان ابرکوه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و همچنین بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا