يكصدوهفتادوسومين جلسه شوراي اسلامي شهر يزد با حضورآيت الله ناصري نماينده ولي فقيه در استان وامام جمعه يزد و شهردار برگزار و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد از رهنمون هاي ايشان بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد - نماينده ولي فقيه در استان در اين جلسه ضمن تبريك سالروز ولادت دخت پيامبر اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) ، با اشاره به اهميت و نقش مسئله فرهنگ در جامعه گفت: اين مسأله خيلي مهم‌تر از مسائل اقتصادي است و برای روشن شدن ابعاد مختلف موضوع فرهنگ، بايد بحث مفصلی در اين زمينه انجام شود كه اين موضوع فرصت زيادی را می‌‌طلبد.

امام جمعه يزد در ادامه خطاب به اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد، اظهار داشت : متاسفانه  فضاهاي مجازي نامناسبي درست شده است كه اگر شما براي آموزش فرهنگ ايراني واسلامي  در جامعه و بخصوص خانواده فكري نكنيد در آينده مشكلات عديده اي ايجاد خواهد شد.

وي يادآور شد: مسئله مهم و اساسي در هر شهر و جامعه بررسي فرهنگ آينده مي باشد كه شوراي اسلامي شهر بايد فرهنگ 20 ساله آينده را تدوين نمايد وبراساس آن فرهنگسازي نمايد.

ايت الله ناصري در خاتمه با اشاره به اينكه كارها بايد براي رضاي خدا انجام شود، افزود: فرهنگ اسلامي به فرهنگي مي گويند كه مسئولين در هر حرفه وشغلي، لباس اسلام به تن كرده و در هر زمان و هر مكان و در هر شرايطي مضمون و محتواي اسلامي را به نمايش بگذارد.

همچنين در اين جلسه اعضاي شوراي اسلامي شهر ضمن خوش آمد گويي به نماينده ولي فقيه در استان وامام جمعه يزد ، گوشه اي از مشكلات شورا را در زمينه خدمت رساني به مردم ارائه نمودند.





سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا