تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در جلسه ای منعقد گردید.

به منظور برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته و بهره گیری از توانمندی های علمی ، تحقیقاتی ، پژوهشی ، مشاوره ای و فناوری تفاهم نامه دو جانبه ای ما بین دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به نمایندگی دکتر محمد رضا اسلامی رئیس دانشگاه و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به نمایندگی دکتر محمد حسین ریاحی مدیر کل در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضاء شد .

دکتر اسلامی رئیس واحد یزد  گفت : معرفی متقاضیان صدور مجوز فعالیت مراکز مشاوره ، اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی به اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با هدف ایجاد مراکزی در زمینه فعالیت ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی به متقاضیان طرحهای سرمایه گذاری مبتنی بر نوآوری و فناوری های جدید در عرصه مزیت های نسبی و رقابتی استان ، هدایت صاحبان سرمایه و تخصص در چارچوب طرح کسب و کار نوآور محور و بازار پذیر و ارزیابی فنی – اقتصادی طرح های نوآور محور و ...در قالب دستور العمل مصوب شورای عالی اشتغال از اهم موضوع تفاهم نامه میباشد .

اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از اصلی ترین دستاوردهای این تفاهم نامه برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ودانشگاه آزاد اسلامی استان و همچنین کشور توسعه و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان است اظهار نمود: دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد می‌تواند با افزایش آگاهی دانشجویان در این زمینه آنها را به سوی تاسیس تعاونی‌های دانش بنیان هدایت کند .

وی تصریح کرد : توسعه کمی و کیفی بخش تعاون و کار آفرینی و کمک به بهبود فضای کسب و کار، کمک به اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان از طریق بخش تعاون و کار آفرینی و نیز استفاده از ظرفیت پژوهش دانشگاه را در جهت توسعه فرهنگ تعاون و کار آفرینی را از اهداف امضای تفاهم نامه بر شمرد .

اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که امضای این تفاهم نامه موجب خیر و برکت برای کشور و دانشگاه آزاد اسلامی استان در جهت اجرای مفیدتر رسالتش باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا