فرماندار يزد به مناسبت 20 فروردين " روز ملي فناوري هسته اي " در پيامي اين روز بزرگ و موفقيت هاي كسب شده اخير در مذاكرات را به همگان تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ محمود شاكري شمسي در اين پيام آورده است:

بيستم فروردين ماه در تقويم جمهوري اسلامي ايران به عنوان " روز ملي فناوري هسته اي " ناميده شده است، روزي به ياد ماندني كه دانشمندان و محققان جوان ايراني با استفاده از توانمندي هاي خود و با شعار " ما مي توانيم" به يكي از دانش هاي مهم دنيا دست يافتند و مسير توسعه و پيشرفت را هموار ساختند،‌ بدون ترديد اين روز به يادماندني، روز اثبات و افتخار آفريني ايرانيان و روز بهت و حيرت خارجيان است.

بحمد ا... در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به نام « دولت  و ملت، هم دلي و هم زباني » ناميده شده است و مزين به عطر فاطمي است با تلاش خستگي ناپذير تيم مذاكره كننده ي هسته اي و با تدابير دولت تدبير و اميد پس از 18 ماه مذاكره در سطح مقامات عالي كشورهاي 1 + 5 و جمهوري اسلامي ايران تصوير روشني از راه حل هاي مشترك به منظور حل و فصل موضوعات مطروحه به تائيد طرفين رسيد،‌ بديهي است اين بيانيه مشترك مطبوعاتي نشانگر درك مشترك طرفين بر روي راه حل ها، پيشرفت در انجام مذاكرات و روشن شدن تصوير نهايي متن توافق جامع است.

اينجانب با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هسته ای، ضمن تبريك اين روز بزرگ و موفقيت هاي كسب شده اخير در مذاكرات، توفيق هر چه بيشتر تيم مذاكره كننده در حصول توافق در تيرماه سال جاري را از خداوند متعال مسألت مي نمايم.

محمود شاكري شمسي

فرماندار يزد 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا