بخشدار زارچ از برگزاري همايش تجليل از نام آوران و نخبگان زارچي در ارديبهشت ماه سالجاري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، اميرصادقي مقدم با اعلام اينكه همايش تجليل از نام آوران و نخبگان زارچ برگزار خواهد شد افزود: اين همايش به منظور تكريم افتخارآفرينان زارچي در عرصه هاي مختلف هر دو سال يكبار برگزار مي شود كه در سالجاري با همت و همكاري فرمانداري يزد، بخشداري و شهرداري زارچ و انجمن مردم نهاد تكريم فرهيختگان و نام آوران زارچ برگزار خواهد شد.

بخشدار زارچ اظهار داشت: در اين همايش از افرادي كه در سال 92 و 93 داراي رتبه هاي برتر كنكور سراسري، كارشناسي ارشد و دكتري، حافظان،‌قاريان و قرآن پژوهان برگزيده كشوري، مدال آوران المپياد هاي علمي، فرهنگي و مسابقات ورزشي، مخترعين، هنرمندان،‌ نويسندگان و كارآفرينان برتر كشوري و جهاني تجليل خواهد شد.

وي گفت: افرادي كه با توجه به محورهاي اعلام شده داراي رتبه هستند مي توانند تا تاريخ 25 فروردين ماه به سايت اين انجمن به نشاني www.zarchtakrim.ir و يا به دفتر انجمن واقع در انتهاي بلوار دعايي مركز فرهنگي شهيد دهستاني مراجعه نموده و يا با شماره همراه 09336686718 تماس بگيرند.

صادقي مقدم تصريح كرد: اين همايش در روز جمعه 11 ارديبهشت همزمان با سالروز ميلاد پر خير و بركت حضرت امام علي (ع)  و در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

بخشدار زارچ در پايان با اشاره به برخورداري زارچ ازنيروهاي متخصص و كارآمد در عرصه هاي مختلف افزود: قطعاً اين همايش ضمن تكريم و تجليل از فرهيختگان زارچي شرايط را براي شناسايي و الگو پذيري جوانان از افراد شاخص فراهم خواهد كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا