مسئولان استان با برگزاري جلسات مشتركي با نمايندگان فرهنگيان، موضوعات و مباحث آنان را به مراجع ذيربط منتقل كرده اند و استان در حال پيگيري مطالبات فرهنگيان از مجاري قانوني است.

 يه گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد"محمد علي طالبي" با اشاره به برگزاري چهار نشست جداگانه با نمايندگان فرهنگيان استان گفت: دو نشست در سطح استاندار و با حضور نمايندگان فرهنگيان در استانداري يزد برگزار شد و دو نشست ديگر هم در حوزه معاونت سياسي برگزار گرديد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار بحث و تبادل نظر در خصوص مباحث مورد نظر فرهنگيان را مورد اشاره قرار داد و افزود: نمايندگان فرهنگيان كه جمعي از پيشكسوتان فرهنگي و مسولین آموزش و پرورش نیز آنها را همراهی می کردند، مسائل و مشكلات فرهنگيان را مطرح نمودند و با تدبیر استاندار محترم، خواسته ها به وزير محترم كشور ارسال شد و پيشنهاد گرديد موضوع در هيات وزيران طرح و مورد رسيدگي قرار گیرد.
طالبي، بر توجه مدیریت ارشد استان به زحمات و تلاش هاي معلمان دلسوز استان تاكيد كرد و افزود: خوشبختانه مسئولان استان همواره با جامعه فرهنگيان تعاملات سازنده و خوبي داشته اند که نمود عینی آن در عنایت ویژه استاندار محترم به مصوبات شورای آموزش و پرورش استان و توجه به بسیاری از درخواست های اين نهاد در طول بیش از یکسال گذشته است.
وی با اشاره به نگاه تعاملي و منطقي كه در فرهنگيان استان وجود دارد ابراز امیدواری نمود تا نتايج مطلوبي از پیگیری های استان به دست آید .
اين مسئول با اشاره به نام سال كه از طرف مقام معظم رهبري به نام دولت و ملت، همدلي و همزباني نام گذاري شده است گفت: اميدواريم استان يزد كه همواره در كشور، سرآمد و پيشتاز بوده است در تحقق جامع اين شعار نيز پيشگام باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا