یزد فردا:در آستانه نوروز و آغاز بهار طبیعت نشست و دیدار نوروزی اساتید هنر، طراحان و مسوولین فرهنگی هنری استان در جهت تاسیس انجمن اساتید و طراحان گرافیک یزد در پردیس هنر و معماری دانشگاه امام جواد ع (خانه تاریخی علومی یزد) برگزار گردید.

در این دیدار صمیمی غیاثی مدیر کل اداره ارشاد اسلامی و کوچک زاده رییس حوزه هنری و دکتر وحدت ریاست دانشگاه امام جواد(ع) به ایراد سخن پرداخته و حمایت خود را از تشکیل انجمن های فرهنگی و هنری اعلام نمودند.


همچنین استاد میرزایی مدیر گروه گرافیک دانشگاه امام جواد (ع) ،استاد سوزنی پیشکسوت گرافیک استان، ، استاد راضی، اقای جعفری رییس هیئت مدیره کانونهای تبلیغاتی و مدیر کانون تبلیغاتی پاییز و اقای زارع مدیر کانون تبلیغاتی شایان، نیز به ایراد سخن پرداختند و در ادامه خلاصه زاده مدیر گروه گرافیک دانشگاه فرهنگ و هنر نیز مطالبی پیرامون اهداف و روند برپایی این نشست مطرح کرد.
همچنین، امین مقدم معاونت شهرداری، ورشویی معاونت هنری ارشاد، دشتی معاونت هنری حوزه هنری، صالحیه مدیر کانون تبلیغاتی مارلیک، کامران مدیر کانون تبلیغاتی کامران از دیگر میهمانان این دیدار و نشست صمیمی بودند.

در این دیدار گروه موسیقی سنتی به خوانندگی مجتبی هراتی به اجرای برنامه پرداخت و علی شرعیاتی نیز قطعاتی را اجرا نمود. این مراسم با گرفتن عکسی یادگاری از حاضرین به پایان رسید.
http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_89403.jpeg

سایت خبری یزد فردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا