نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد بر همکاری و همدلی بیشتر دستگاههای اقتصادی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان در سالی که به نام سال " دولت و ملت همدلی و همزبانی " نامگذاری شده  تاکید کرد و گفت: این همدلی و هماهنگی می تواند توفیقات بیشتری را داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " در دیدار با مدیر و مسئولان شرکت سهامی بیمه ایران در استان یزد با قدردانی از عملکرد خوب دستگاههای تابعه وزارت در استان یزد افزود: این مجموعه در استان دارای فعالیت های خوبی در عرصه اقتصاد هستند و تعامل بین یکدیگر می تواند این فعالیت ها را اثر بخش تر کند.

وی از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های بخش های اقتصادی به عنوان رویکرد مناسب در جهت تعامل بین دستگاههای یاد شده عنوان کرد و گفت: این همکاری نیز باید در سطح مدیران کل بیشتر شود و می تواند در قالب نشست خبری و دیدار با مسئولان ارشد استان شکل گیرد و ادامه پیدا کند.

مدیر کل بیمه ایران در استان یزد هم با قدردانی از حسن توجه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی به صنعت بیمه و سایر بخش های اقتصادی گفت: بیمه ایران سال گذشته از حیث عملکرد در سطح کشور رتبه سوم را کسب کرد.

" حسنعلی طللعی " کسب این رتبه را حاصل تلاش فعالان این بخش و اعتماد و اطمینان مردم به صنعت بیمه دانست و افزود: باید این اطیمنان و اعتماد مردم را ارتقاء دهیم.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا