بانوان شاغل در اداره کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی استان یزد روز دوشنبه طی مراسمی به مناسبت گرامی داشت ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، مدیر کل امور مالیاتی استان یزد در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، بر پیروی از سیره و روش آن حضرت تاکید کرد و نقش زن را در اداره امور جامعه یادآور شد.

" سید رضا نوربخش " افزود: زنان جامعه ما باید با مطالعه زندگانی حضرت زهرا (س) سیره و رفتار آن حضرت را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان صفات اخلاقی و فضیلت های حضرت زهرا (س) تصریح کرد: دخت نبی مکرم اسلام (ص)، انسانی کامل و الگو و اسوه همه انسان هاست و ما باید از زندگانی او درس  بگیریم.

وی با قدردانی از تلاش های بانوان در عرصه های اجتماعی و اقتصادی و خدمت به مردم تصریح کرد: زنان علاوه بر ایفای نقش در مسایل تربیتی فرزندان در خانواده، در جامعه نیز وظایف محوله را به خوبی انجام داده اند و همپای مردان در توسعه و پیشرفت کشور سهیم هستند.

این مقام مسئول، همچنین بر افزایش بهره وری، تلاش بیشتر برای خدمت رسانی به مردم و تلاش برای تحقق اهداف و برنامه های دولت تاکید کرد.

در این مراسم با هدایایی از بانوان شاغل و بازنشسته اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان یزد تجلیل به عمل آمد.

برگزاری مسابقه کتابخانوانی، بازدید از خانه سالمندان یزد، برگزاری مراسم جشن و همایش ورزشی و پیاده روی از جمله دیگر برنامه های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد به مناسبت هفته زن می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا