رئیس ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری یزد اﺯﺑﺭﮔﺰاﺭﻱ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﻣﻮﺭﺥ 26 ﺧﺮﺩاﺩﺧﺒﺮﺩاﺩ و اﻓﺰﻭﺩ: ﺩاﻭﻃﻠﺒﺎﻥ ﻣﻴﺘﻮاﻧﻨﺪ اﺯ 26 ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻛﻨﻨﺪ.

 ﺩﻛﺘﺭ ﻣﺤﻤﺪﺣﺴﻴﻦﺯاﺭﻉادامه داد: ثبت نام داوطلبان عضویت در هیئت مدیره های نظام پرستاری از تاریخ 26 فروردین به مدت 10 روز تا تاریخ ششم اردیبهشت 94 انجام می شود.

رئیس ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری اﺳﺘﺎﻥ اﻇﻬﺎﺭﻛﺮﺩ: شرط سنی خاصی برای این منظور لحاظ نشده است و اعضای سازمان با سابقه سه سال عضویت و داشتن صلاحیت های عمومی امکان کاندیدا شدن در این انتخابات را دارند. داوطلبین می توانند با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی اضافه کرد: عضویت در سازمان نظام پرستاری نیز شرط شرکت کنندگان برای رأی دادن در انتخابات است.

دﻛﺘﺮﻣﺤﻤﺪﺣﺴﻴﻦ ﺯاﺭﻉ افزود:طبق برنامه پیش بینی شده بررسی صلاحیت داوطلبان و اعلام اسامی به هیئت اجرایی شهرستانها نیز از هشتم اردیبهشت تا 30 اردیبهشت به مدت 15 روز انجام می شود و اسامی افراد واجد شرایط نیز دوم تا سوم خرداد اعلام می شود.

 

رئیس ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری اﺳﺘﺎﻥ ، زمان برگزاری تبلیغات کاندیداها را از 21 تا 27 خرداد به مدت 6 روز اعلام کرد.

 ﻭﻱ خاطر نشان کرد: چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری به صورت همزمان در سراسر کشور در تاریخ 29 خرداد برگزار می شود و بلافاصله بعد از اتمام زمان انتخابات، شمارش آرا آغاز می شود و نتایج اولیه توسط هیئت اجرایی شهرستان ها در روزهای 30 و 31 خرداد اعلام می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا