به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار "ايرج كاكاوند" درباره اين خبر گفت: در راستاي مبارزه بي امان با قاچاقچيان موادمخدر، ماموران پليس اين استان با انجام كار اطلاعاتي متوجه شدند سوداگران مرگ قصد انتقال يك محموله موادافيوني از جنوب كشور به پايتخت را دارند.

وي ادامه داد: به همين منظور جلسات مربوطه در اين زمينه تشكيل شد و چندين اكيپ از تيم هاي عملياتي پليس مبارزه با موادمخدر و همچنين دسته هاي رزمي، مقابله با سوداگران مرگ را در دستور كار قرار دادند.

سردار كاكاوند ضمن اشاره به كنترل راههاي مواصلاتي استان توسط تيم هاي عملياتي خاطر نشان كرد: با ورود خودروهاي قاچاقچيان به استان يزد مسير حركت آنها تحت نظر گرفته شد و عوامل پليس در يك فرصت مناسب و در يك عمليات ضربتي و مسلحانه، سه دستگاه خودرو سواري مربوط به اشرار را در دو نقطه از جاده هاي استان متوقف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: در بازرسي از اين خودروها 725 كيلو انواع موادمخدر شامل 685 كيلو حشيش و 40 كيلو ترياك كشف شد و همچنين شش تن از سوداگران مرگ دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه ضمن تاكيد به عزم جدي پليس استان يزد در راستاي برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ تصريح كرد: ماموران پليس استان يزد برخورد با باندهاي واردكننده موادمخدر و همچنين دستگيري توزيع كنندگان موادمخدر را جزو اولويت هاي اصلي كار خود قرار داده به نحوي كه از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از يك تن و نيم انواع موادمخدر را در عمليات هاي خود كشف كرده اند كه اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته افزايش بسيار چشمگيري را داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا