ماموران پليس آگاهي استان يزد يك دستگاه موتورسيكلت سوزوكي غيرمجاز را كه آرامش و آسايش شهروندان را بر هم زده بود شناسايي و توقيف كردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، رئيس پليس آگاهي استان يزد درباره اين خبر گفت: با توجه به دريافت خبرهاي متعددي در خصوص اينكه فردي با يك دستگاه موتورسيكلت سنگين غير مجاز در ساعات پاياني شب آسايش و آرامش شهروندان را سلب كرده است بررسي موضوع به اداره مبارزه با قاچاق كالا پليس آگاهي سپرده شد.

سرهنگ "عليرضا خالقي" ادامه داد: ماموران پليس تحقيقات لازم را در اين زمينه آغاز كردند و متوجه شدند راكب اين موتورسيكلت در ساعات پاياني شب در سطح شهر حضور يافته و با صداي زياد اين موتورسيكلت باعث ايجاد جو رعب و وحشت در شهروندان مي شود.

وي افزود: در خصوص متوقف كردن موتورسيكلت هماهنگي لازم با مقامات قضائي به عمل آمد و عوامل آگاهي در قالب تيم هاي نامحسوس در محل تردد موتورسيكلت حاضر شدند و در يك اقدام غافلگيرانه موتورسنگين موردنظر را متوقف و به پاركينگ منتقل كردند.

سرهنگ خالقي موتورسيكلت توقيفي را از نوع "سوزوكي 1000 سي سي" غيرمجاز اعلام كرد و گفت: ارزش برآورد شده اين موتورسنگين 750 ميليون ريال اعلام شده است.

رئيس پليس اگاهي استان يزد در پايان يادآور شد: راكب موتورسيكلت جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا