یزد فردا:جانشين فرمانده انتظامي استان يزد در مورد آخرين خبر از سرقت يك طلا فروشي در يزد و همچنين جزئيات اين موضوع گفت: تا اين لحظه خودرو مربوط به سارقان كشف و دو نفر مظنون نيز دستگير شده اند.

به گزارش یزد فردا به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ " عطاء ا... احمدي" در گفتگو با خبرنگار اين مركز گفت: شب گذشته در ساعت20و 40 دقيقه خبر سرقت يكدستگاه سواري پارس از محله قاسم آباد يزد اعلام شد كه به دنبال آن عوامل پليس در محل حضور يافتند.

وي ادامه داد: اقدامات پليس در خصوص گشت زني واحدهاي انتظامي در سطح شهر ادامه داشت تا اينكه در ساعت 22 و 13 دقيقه خبر سرقت از يك مغازه طلافروشي واقع در شهرشاهديه يزد از طريق سيستم 110 اعلام شد و عوامل پليس سريع در محل سرقت حاضر شدند.

احمدي افزود: به گفته ي صاحب طلافروشي سارقان كه با خودرو پارس سرقتي در محل حاضر شده بودند اقدام به سرقت بيش از يك كيلو طلا كرده و هنگام خروج از مغازه زماني كه با مقاومت تعدادي از شهروندان روبرو مي شوند اقدام به بيرون آوردن اسلحه و شليك دو تير هوايي كرده و از محل متواري مي شوند.

وي ادامه داد: گشت هاي پليسي ضمن بررسي موضوع كليه راههاي خروجي را محاصره و تحت نظر قرار داده و موفق شدند كه خودرو سرقتي را در حومه شهر شاهديه كشف كنند؛ مقداري از طلاهاي سرقتي هم در اين خودرو كشف شد.

سرهنگ احمدي خاطر نشان كرد: با تلاش پليس تا كنون دو نفر مظنون به سرقت دستگير و جهت انجام بازجويي به اداره آگاهي منتقل شده اند.

به گفته ي احمدي تلاش پليس در خصوص شناسايي و دستگيري سارقان ادامه دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا