به گزارش یزدفردا، سردار "ايرج کاکاوند" در مراسم صبحگاه عمومي پليس استان يزد ضمن اشاره به حضور دلسوزانه تمامي کارکنان پليس در انجام ماموريت هاي انتظامي گفت: با برگزاري جلسات و برنامه ريزي لازم و همچنين تلاش تمامي نيروهاي پليس بحث برقراري امنيت و آرامش محل اسکان مسافران نوروزي و همچنين شهروندان به خوبي انجام شد.

وي ضمن اشاره به برقراي طرح نوروزي پليس راه و پليس راهور از 25 اسفند 93 ادامه داد: در حوزه ترافيکي با حضور و پوشش عوامل پليس در نقاط حادثه خيز و پيشگيري از تصادفات، شاهد کاهش تلفات در محورهاي جاده اي و درون شهري بوده ايم.

سردار کاکاوند اقدامات پليس آگاهي، اطلاعات و پليس مبارزه با موادمخدر را در حوزه کشف سرقت، برخورد با معضلات اجتماعي، دستگيري معتادان تابلو ولگرد و همچنين کشف موادمخدر را در طول ايام نوروز تا کنون مطلوب ارزيابي کرد.

اين مقام ارشد انتظامي ضمن اشاره به کاهش 30 درصدي جرم سرقت در سطح استان خاطر نشان کرد: اين موفقيت با تلاش جمعي و هم پوشاني تمامي رده هاي پليسي بدست آمده است.

کاکاوند مردم را رصد کننده اقدامات پليس دانست و گفت: مردم با رصد عملکرد پليس، هم از کارهاي پليس تقدير مي کنند و هم انتقاد، در تعطيلات نوروز شاهد قدرداني شهروندان از عملکرد پليس بوديم؛ اگر چه يک سري اشکالات و نواقص هم وجود دارد که اميدواريم بتوانيم در سال جديد اين نقاط ضعف را برطرف کنيم .

فرمانده انتظامي استان يزد ضمن اشاره به نامگذاري سال جديد توسط مقام معظم رهبري به عنوان سال " دولت، ملت، همدلي و هم زباني" گفت: قطعا نقش پليس در تحقق شعار سال نقشي کليدي خواهد بود.

سردار کاکاوند افزود: پليس با انجام بهتر ماموريت هاي خود در حوزه انتظامي و عملکرد و برخورد مناسب، مي تواند نقش خود را در تحقق شعار سال بهتر ايفا کند تا رضايت مندي مردم را در حوزه اجتماعي بدست آورد.

وي عملکرد خوب کارکنان پليس و ارتقاء وضعيت انتظامي استان و همچنين برطرف کردن نقاط ضعف در امورات خدماتي و خدمت رساني به مردم را از مهمترين اهداف پليس استان يزد در سال جديد بيان کرد.

رئيس پليس استان يزد در خاتمه تاکيد کرد: اين همدلي و هم زباني که در شعار سال اعلام شده است بايد در بدنه نيروي پليس جاري شود تا بتوانيم ماموريت هاي پليسي را به خوبي و بهتر از گذشته انجام دهيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا