فرمانده انتظامي استان يزد از کشف 700 کيلو موادمخدر در اين استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار " ايرج کاکاوند" درباره اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با باندهاي وارد کننده موادمخدر و همچنين دستگيري اشرار و سوداگران مرگ، ماموران پليس استان يزد از بارگيري و حرکت يک محموله سنگين موادافيوني از شرق کشور به سمت شهر هاي شمالي مطلع شدند.

وي ادامه داد: ماموران پليس با انجام کار اطلاعاتي گسترده خودروي قاچاقچيان را شناسايي کرده و ضمن ردگيري مسير حرکت آنها در ورودي استان يزد دستور ايست را صادر کرده و خودرو را متوقف کردند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به دستگيري دو تن از سرنشينان خودرو افزود: در بازرسي از اين خودرو 450 کيلو گرم موادمخدر از نوع ترياک کشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي به عمليات ديگر ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان اشاره کرد و افزود: همچنين عوامل پليس استان يزد در عمليات ديگري نيز ضمن دستگيري چند تن از سوداگران مرگ موفق به کشف 250 کيلو گرم انواع موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامي استان يزد عملکرد پليس اين استان را در بحث مبارزه با موادمخدر مطلوب بيان کرد و گفت: از ابتداي نوروز94 تاکنون تلاش ماموران پليس در بحث مبارزه و دستگيري سوداگران مرگ، نتايج خوبي را در بر داشته است که به نحوي شاهد افزايش کشفيات بسيار چشمگير انواع موادمخدر در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته هستيم. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا