تيم تربيت نوين يزد در هفته بيستم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه هاي كشور در ديداري خانگي مغلوب فجرسپاسي شيراز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، هفته بيستم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه هاي كشور در حالي امروز دوشنبه 24 فروردين ماه در شهرهاي مختلف كشور پيگيري شد كه تيم تربيت نوين يزد از ساعت 16 و 30 دقيقه در ورزشگاه شهيد نصيري يزد پذيراي تيم فجرسپاسي شيراز بود.

اين ديدار در حالي برگزار شد كه تيم تربيت نوين از چند هفته قبل سقوطش به ليگ دسته دوم قطعي شده بود و در سوي مقابل تيم فجرسپاسي خطر سقوط به ليگ دسته دو را احساس ميكرد كه با سه امتياز اين ديدار مي توانست بقاء خود در ليگ دسته اول را قطعي كند.

براين اساس تيم فجرسپاس بازي را هجومي تر آغاز كرد و در دقيقه 6 بازي صاحب پنالتي شد كه شهرام گودرزي گل اول تيمش را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسيدن اولين گل اين ديدار بازي در ميانه هاي ميدان دنبال شد تا اينكه تيم فجر در يك حمله غافلگيرانه در دقيقه 27 بازهم توسط شهرام گودرزي به گل رسيد.

تيم فجر پس از به ثمر رساندن دو گل به لاك دفاعي فرو رفته بود و تيم تربيت هم كه چيزي براي از دست داشتن نداشت حملاتي را تدارك ديد كه راهي بجايي نبرد.

بازي در نيمه دوم نيز در ميانه هاي ميدان دنبال شد تا اينكه در دقيقه 85 امين شجاعيان روي ضربه ايستگاهي موفق به گلزني شد و بازي با نتيجه سه بر صفر پايان يافت.

البته در دقيقه 90 بازي هم محمد ياري بازيكن تربيت نوين يزد با دريافت كارت قرمز از زمين بازي اخراج شد.

رضا كرمانشاهي ، داريوش صابرمطلق ، جعفر مهاجر و مهدي موسي پور تيم داوري و خداداد افشاريان ناظر داوري اين ديدار بودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا