یزدفردا :در ديدار رئيس  و اعضاي هيئت رئيسه سازمان نظام مهندسی ساختمان با مدير كل صداو سيما چگونگي فرهنگ سازي  ساخت و ساز فني مهندسي بررسي شد.

به گزارش واحد روابط عمومي، در اين ديدار مهندس فرشيد رئيس سازمان با اشاره به عضويت 5500 نفر مهندس در رشته هاي هفتگانه ساختمان، اين سازمان را نهادي مردمي و فني تخصصي معرفي كرد و گفت: اين پتانسيل عظيم فني- تخصصي مي تواند در معرفي الگوهاي بهينه ساخت و ساز، انرژي و خروج از بحران كم آبي كمك مؤثري بنمايد.

آقايان مهندس اعلايي نائب رئيس اول، مهندس اسدي نائب رئيس دوم، دكتر جواهري دبير هيئت رئيسه و مهندس زيني خزانه دار سازمان نيز در سخنان خود بر اهميت عبرت آموزي جامعه از عواقب ساخت و سازهاي غيرقانوني و بدون پروانه ساختماني، حذف دلالان و واسطه گران از صنعت ساختمان، استفاده از رسانه ملي براي آموزش و ترويج شيوه هاي نوين ساخت و ساز، توجه به ايمني كارگاههاي ساختماني و نيز اطلاع رساني براي پيشگيري از حوادث برق در زمان راه اندازي كولرهاي آبي سخن گفتند.

آقاي دكتر پهلوانيان مدير كل صداو سيماي يزد نيز با تشكر از حسن توجه سازمان به موارد يادشده گفت:صداوسيما تلاش خواهد كرد جايگاه و شخصيت سازمان
نظام مهندسي ساختمان براي مردم تعريف شود و با نگاهي فرهنگي به كليه موارد مرتبط با ساخت و ساز خواهد پرداخت.

به گفته وي صداو سيما در ارتباط با مسائل ساختمان ها و نماي آنها، شهرسازي و معماري نگاه هم افزايي با سازمان نظام مهندسي ساختمان خواهد داشت و ارتباط پيوسته سازمان با رسانه ملي مي تواند نيل به اين هدف را ميسر سازد.

مدير كل صداوسيما با استناد به سخنان اخير مقام معظم رهبري بحران خاك را درآينده محتمل دانست و خواستار همكاري دستگاهها از جمله سازمان نظام مهندسي ساختمان براي عبور از اين رخداد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا