تیم یزد قهرمان مسابقات دوومیدانی نونهالان دختر شرق کشور شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسابقات دوومیدانی نونهالان دختر شرق کشور امروز جمعه 28 فروردین ماه با حضور 40 ورزشکار در 7 تیم از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، سمنان و گلستان در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد .

دراين رقابت ها شرکت کنندگان در مواد 100 متر ، 100 متربا مانع ، 400 متر ،1500متر، پرش ارتفاع ، پرش طول ، پرتاب وزنه و پرتاب نيزه با هم به رقابت پرداختند.

در پایان تيم نونهالان یزد با اقتدار و کسب  49امتیاز قهرمان شد، تيم میزبان ،خراسان رضوی الف با 45 امتیاز به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم گلستان با 40 امتیاز مقام سوم راكسب كرد.

در ایندوره از مسابقات فرنوش آقایی نونهال جویای نام و دارای استعداد دوومیدانی استان توانست دومدال خوش رنگ طلا در رشته های 100متر و پرش طول را به گردن آویزد و مقام قهرمانی را ازآن خود نماید.

یگانه میرحسینی به مدال طلای رشته 100مترمانع دست یافت ودرهمین رشته از مسابقات دیگر ورزشکار نونهالان استان الهام سرکار بود که به مدال برنز رسید.

زهرا دهقان منشادی دونده ریز نقش دونیمه استقامت بانوان که چشم به موفقیت های بیشتردارد دردو1500متر به نائب قهرمانی رسیدودررشته پرش ارتفاع نیز مقام سوم راکسب نمود.

مریم عمادی پرنده پرش ارتفاع بانوان استان با درخشش دراولین رقابت خود مدال نقره را به خود اختصاص داد.

در رشته پرتاب وزنه فاطمه رفاهی مقدم وصدیقه مزیدی به ترتیب عنوان پنجم وششمی را ازآن خود نمودند.

در ماده پرتاب نیزه فاطمه رفاهی مقدم مقام سوم وصدیقه مزیدی عنوان چهارمی راتصاحب نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا