نبود دانش کافی، وجود شرکتهای غیرمعتبر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و همچنین مشاوره های غیرتخصصی، از مشکلات حال حاضر دانشجویان و اساتید استان یزد است که حتی در مواردی منجر به تحصیل اجباری در دانشگاههای غیرمعتبر دنیا گردیده است.

یزد فردا: به گزارش روابط عمومی دانشگاه امام جواد (ع) یزد، به منظور هدفمند نمودن مسیر دانشجویان خواستار ادامه تحصیل در دانشگاههای معتبر دنیا، حوزه پژوهشی این دانشگاه اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی با ظرفیت محدود زیر نظر افراد متخصص در این زمینه مینماید. نبود دانش کافی، وجود شرکتهای غیرمعتبر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و همچنین مشاورههای غیرتخصصی از مشکلات حال حاضر دانشجویان و اساتید استان یزد است که حتی در مواردی منجر به تحصیل اجباری در دانشگاههای غیرمعتبر دنیا میگردد. به همین دلیل با برگزاری کارگاهی تخصصی سعی میشود این روند مطابق با معیارهای وزارت علوم ایران هدفمند شود. شایان ذکر است در این کارگاه که در تاریخ 3 اردیبهشت در سالن آمفی تأتر دانشگاه امام جواد برگزار میشود مباحثی همچون آشنایی با دانشگاههای معتبر جهان و روند اخذ پذیرش تحصیلی در آنها، آشنایی با نحوه آماده سازی مدارک مورد نیاز همچون رزومه، بیان اهداف (SOP) و توصیه نامه، آشنایی با آزمونهای بین المللی زبان و نمرات قابل قبول آن ... مطرح میگردد. امید است با برگزاری کارگاههای تخصصی در این حیطه، دانشگاه امام جواد(ع) خدمت علمی دیگری به اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی مجموعه دانشگاهی یزد داشته باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیستر می توانند با اداره آموزش دانشگاه امام جواد(ع) به شماره 38281200الی4 داخلی 231 تماس حاصل نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا