فرماندار يزد در نشست مشترك با اعضاي هيأت اجرايي خانه كارگر افزود: همدلي، همزباني و همكاري به عنوان شاخص هاي اصلي و نقاط قوت مي باشد، كه در بين مديران،‌ ائمه جمعه، ‌نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و تشكل هاي تأثيرگذار نظير جامعه كارگري و فرهنگي وجود داشته است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ محمود شاكري شمسي نشست مشترك اعضاي هيأت اجرايي خانه كارگر با مديران ادارت و نهادهاي مرتبط كه به منظور بررسي مسائل ومشكلات درماني كارگران برگزار شد، گفت: خوشبختانه در سال 93 با همراهي،‌همفكري و همدلي اعضاي هيأت اجرايي خانه كارگر با مجموعه دولت در سطح شهرستان يزد، شاهد كمترين مسائل و مشكلات در اين حوزه بوديم.

فرماندار يزد ضمن قدرداني از تلاشهاي تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان در مدت 18 ماهه گذشته افزود: بيانيه مشترك مطبوعاتي و مذاكرات هسته اي در لوزان سوئيس موجب شد تا بارقه اي اميد در جامعه ايجاد شود و اميدواريم تا انشاءا... با نهايي شده مذاكرات و تدوين اقدام جامع زمينه عزت و اقتدار هر چه بيشتر ايران اسلامي در سطح بين المللي فراهم شود.

وي همچنين با اشاره به دستاوردهاي مذاكرات هسته اي خاطرنشان ساخت: در حالیکه دشمن پیش از این ادعا می کرد حتی پیج و مهره تاسیسات هسته ای کشورمان را باید باز کرده و با خود ببرد، امروز حق غنی سازی در داخل کشور به رسمیت شناخته شده و رویکرد دشمن از تحریم، تهدید به تکریم و مذاکره محوری تغییر کرده است.

شاكري شمسي اضافه كرد: قطعاً اين موفقيت ها در سايه رهبري هاي داهيانه مقام معظم رهبري ( مدظله العالي) پشتيباني هاي ملت بزرگوار ايران اسلامي و تدابير انديشيده شده دولتمردان دولت يازدهم و خصوصاً وزارت امور خارجه بدست آمده است.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد ابراز داشت: لغو كامل همه تحريم هاي اقتصادي و مالي بر بخش اقتصاد و صنعت نيز تأثيرگذار است كه اميدواريم با رونق هر چه بيشتر در اين بخش مشكلات جامعه كارگري نيز مرتفع شود.

فرماندار يزد در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان 'دولت و ملت، همدلی و همزبانی' از سوی مقام معظم رهبري تصريح كرد: همدلي، همزباني و همكاري به عنوان شاخص هاي اصلي و نقاط قوت مي باشد، كه در بين مديران،‌ ائمه جمعه، ‌نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و تشكل هاي تأثيرگذار نظير جامعه كارگري و فرهنگي وجود داشته است.

وي همچنين در اين جلسه پيشاپيش 11 ارديبهشت روز جهاني كارگر را تبريك گفت و افزود: در سال گذشته به منظور تعامل بيشتر ايده برگزاري اين جلسات شكل گرفت كه تاكنون با برگزاري سه جلسه برخي از مسائل و مشكلات جامعه كارگري در حوزه درماني رفع شده است.

شاكري شمسي ابراز اميدواري كرد با همكاري ساير ادارت و نهادها،‌اصناف و ... بتوانيم هفته و روز جهاني كارگر را در خور شأن و جايگاه اين قشر به عنوان يكي از اقشار زحمت كش برگزار نماييم.

شايان ذكر است در اين جلسه مديركل تأمين اجتماعي استان، معاونين سياسي و اجتماعي و برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري، معاون اداره كل سياسي و انتخابات استانداري، اعضاي هيأت اجرايي خانه كارگر يزد،‌ معاون درمان تأمين اجتماعي استان، مديريت روابط كار اداره كل تعاون،‌كار و رفاه اجتماعي، رئيس اداره تعاون،‌كار و رفاه اجتماعي شهرستان يزد نيز حضور داشتند كه هر يك در خصوص رفع مشكلات درمان جامعه كارگري مطالبي را ارائه نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا