معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان یزد توسط سه تشکل فعال فرهنگی ، هنری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، طوبی مازارزاده در خصوص برگزاری این یادواره  گفت: نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان رابا هدف زنده نگه داشتن نام و ارج نهادن به مقام شهدا و آشنایی نسل جوان به خصوص ورزشکاران با رشادت ها و از خودگذشتگی های شهیدان برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و نامگذاری امسال به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت و در راستای اهداف دولت تدبیر وامید در واگذاری امور اجرایی به مردم و سازمان های مردم نهاد سه انجمن اسوه ، آفتاب ولایت و کریاس نوین یزد در برگزاری این یادواره با اداره کل ورزش و جوانان استان همکاری داشتند.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: این یادواره که با حضور بیش از 800 نفر از خانواده معزز شهدا، مدیران دستگاه های اجرایی استان، ورزشکاران و جوانان فعال فرهنگی و عموم مردم با معنویت و شکوه خاصی برگزار شد.

مازار زاده ادامه داد:  بنیاد شهید و امورایثارگران، هلال احمر ، سازمان بسیج ورزشکاران سپاه الغدیر استان و دیگر نهادها نیز حمایت های زیادی انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه آمادگی جسمانی در هشت سال دفاع مقدس ، نمایشگاه آسیب شناسی ماهواره و اهدای چفیه به شرکت کندگان از دیگر برنامه های این یادواره بود که توسط بسیج ورزشکاران سپاه الغدیر استان انجام گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد تا پایان سالجاری برنامه های متعدد فرهنگی با موضوعات مختلف برای جوانان در نظر گرفته شده که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی صحیح در جهت بهتر برگزار شدن این برنامه ها گام برداریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا