محمد جواد احمدی مشاور مدیرعامل موسسه اعتباری آرمان به همراه مدیر امورشعب این موسسه به مناسبت هفته ارتباطات با حضور در دفتر مرکزی یزدفردا با روند کار این پایگاه خبری آشنا شدند.

    محمد جواد احمدی  مشاور مدیرعامل موسسه اعتباری آرمان به همراه مدیر امورشعب این موسسه به مناسبت هفته ارتباطات با حضور در دفتر مرکزی یزدفردا با روند کار این پایگاه خبری  آشنا شدند.                  

  مشاور مدیرعامل موسسه اعتباری آرمان ضمن تشکر از پوشش خوب خبرهای دولت در این پایگاه خبری اظهار داشت :یکی از راه های مطمئن توسعه هر منطقه ایجاد وسائل ارتباط جمعی قوی است و در جهت تحقق آن باید تلاش شود.

وی در ادامه افزود:مسئولین با تقویت رسانه ها می توانند  ارتباط دوسویه با مردم را قوت بخشند و رسانه نیز با توسل به مردم می تواند زبان گویای افکار عمومی جامعه  باشد .

احمدی در ادامه حضور بخش خصوصی در ایجاد خبرگزاری ها و رسانه ها از نقاط قوتی است که باید حمایت شود و قطعا رسانه ها خصوصی با توجه به ماهیت شکل گیری راحت تر با مردم همراه خواهند شد .

در ادامه این نشست سردبیر سایت یزدفردا ضمن خوش آمد گویی خدمت آقای احمدی اظهار داشت :حضور جنابعالی در یزدفردا باعث تشویق همراهان فردایی ما خواهد شد و امید واریم با حضور مسئولین در رسانه ها حداقل مشکلات موجود بررسی و در جهت حل آنها گام برداشته شود .

سردبیر یزدفردا با اشاره به همکاری یزدفردا با بیش از 132 روابط عمومی بخش دولتی و خصوصی اظهار داشت :یزدفردا سعی کرده تا ضمن انعکاس مشکلات مردمی فعالیت ها و عملکرد دستگاههای دولتی و خصوصی را نیز منعکس کند ومتاسفانه در این راه یزدفردا تنها مانده است و تنها چند روابط عمومی ارتباط دوسویه دارند .

وی در ادامه افزود:یزدفردا از ابتدای حضور در فضای مجازی با شعار" فردایی"بودن کار خود را شروع کرد وبا ارائه مرامنامه ای  سعی کرده تا به مرامنامه خود پایبند باشد و در 10 سال گذشته با دولت های مختلف همکاری داشته و البته گلایه های مردمی نیز با رعایت ادب و احترام منتشر شده است .

سردبیر یزدفردا گفت:روابط عمومی ها از ابتدای شکل گیری یزدفردا تحولات چشمگیری داشته اند و ولی تا ایده ال شدن گامهای بلندی باید برداشته شود .

وی افزود:شورای هماهنگی روابط عمومی ها از دولت نهم شکل جدی تری به خود گرفت  و تا کنون هم گامهای خوبی برداشته شده است اما یک سئوال  ما را به عنوان یک رسانه آزار می دهد و آن این است  که شورای هماهنگی روابط عمومی ها برای هماهنگی روابط عمومی ها با رسانه ها چه کار خاصی را انجام داده است و تا کنون از کدام رسانه برای ارتباط دوسویه با روابط عمومی دعوت شده است .

سردبیر یزدفردا در ادامه خاطر نشان کرد :رسانه ها  یکی از راههای ارتباط  روابط عمومی ها با مردم هستند و متاسفانه بسیاری از روابط عمومی های محترم تنها با ارسال خبر به رسانه ها تکلیف خود را انجام می دهند و  اگر سئوال از طریق رسانه به ایمیل شان ارسال شود بدون پاسخ خواهد ماند !!!!

سردبیر یزدفردا  اظهار داشت :متاسفانه از 132 روابط عمومی همکار تنها با تعداد اندکی که به تعدا انشگتان یکدست هم نمی شود   ارتباط دوسویه داریم و بقیه دوستان حتی برایشان مهم هم نیست که خبرشان منتشر شود یا نه !!!!!و با بی تفاوتی نمی توان با مردم روابط برقرار کرد .

وی در پایان افزود:این ارتباط دوسویه بین مخاطبان و رسانه ها هم وجود دارد و یک رسانه نمی تواند بدون پاسخگوبودن به مخاطب  به کار خود ادامه دهد .




سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا