همایش تبیین چالش ها و راهکارهای سرمایه گذاری در استان یزد روز پنجشنبه با حضور دکتر حسین عبده تبریزی، دبیرکل پیشین بورس اوراق بهادار و عضو شورای عالی بورس اوراق بهادار در یزد  برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، این همایش به همت استانداری یزد و بورس اوراق بهادار استان با حضور مدیران و مسئولان اقتصادی دولتی و بخش خصوصی صبح روز پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه در محل پردیس بین الملل دانشگاه یزد برگزار می شود.

در این همایش راههای جذب منابع مالی و سرمایه گذاری مولد در استان بررسی و در خصوص توسعه سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار بحث و تبادل نظر خواهد شد.

همچنین عصر پنجشنبه با حضور دکتر عبده تبریزی و کارگزاران و فعالان بازار سرمایه استان نشستی در محل بورس اوراق بهادار استان برگزار می شود و در این نشست به تحلیل بازار سرمایه پرداخته و چشم انداز سرمایه گذاری در این بازار بررسی خواهد شد.

بررسی شیوه های تأمین مالی برخی از پروژه های  بزرگ استان از جمله طرح انتقال آب با حضور مسئولان استان از دیگر برنامه های سفر  عضو شورای عالی بورس اوراق بهادار است.

دکتر عبده تبریزی که از استادان مشهور بین المللی حوزه مباحث مالی و سرمایه گذاری است و بواسطه آثار متعدد علمی و نقش اساسی که در تحولات بازار سرمایه ایران داشته است به عنوان پدر علم مالی ایران شناخته می شود 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا