حجت الاسلام حرزاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان یزد گفت: شهدای دانشجو، ره صد ساله را یک شبه طی نمودند.

به گزارش آنا، حجت الاسلام  حرزاده در مراسم جشن فارغ التحصیلی 2900 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد و تجلیل از 130 نفر دانشجوی برگزیده و ممتاز این دانشگاه و همزمان با سی و سومین سالروز تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی با کمک حضرت امام (ره) و هدایت ایشان شکل گرفت و امروز خداوند منان را شاکرم در جمع دوستانی هستم که چند سالی افتخار میزبانی آنها راداشته ایم .

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش گفت: خداوند به کسانی که توفیق کسب علم داده، درجات بالا و مقام های بالایی عطا نموده است.

وی در توصیه به فارغ التحصیلان دانشگاه گفت : شهدای دانشجو که روزی در این دانشگاه حضور داشتند و تصاویر مبارکشان زینت بخش این مجلس و محفل است، ره صد ساله را یک شبه طی نمودند. از شما می خواهم در ادامه مسیر زندگی توکل ، برکت و معرفت را با دانشی که فرا گرفته اید تلفیق کنید تا همیشه رستگار باشید .

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه و سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور جمع کثییری از دانشجویان در سالن ورزشی ولایت این دانشگاه برگزار شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا