یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 677 کیلو تریاک و حشیش و رد رشوه 400 میلیون ریالی ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سردار "ایرج کاکاوند" درباره این خبر گفت: ماموران پلیس استان یزد در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ روز گذشته موفق به کشف 441 کیلو تریاک و 236 کیلو حشیش شده و در این رابطه هفت تن از سوداگران مرگ را نیز دستگیر کردند.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله سنگین را در قالب چند دستگاه خودرو سواری از جنوب کشور به سمت استان های شمالی را داشتند که این محموله در عملیات ضربتی ماموران پلیس یزد توقیف شد.

کاکاوند در خصوص رد رشوه پیشنهادی از سوی قاچاقچیان موادمخدر نیز گفت: اشرار و سوداگران مرگ که خود را گرفتار در چنگال قانون می دیدند به نیت باطل خود و برای رهایی از دست پلیس، مبلغ 40 میلیون تومان وجه نقد را به ماموران پلیس پیشنهاد می کنند که ماموران در کمال صداقت و درستی وجه پیشنهاد شده را صورتجلسه کردند.

سردار کاکاوند تصریح کرد: در مجموع در این عملیات، 677 کیلو تریاک و حشیش کشف و چندین دستگاه خودرو سواری توقیف شد همچنین هفت تن از سوداگران مرگ نیز دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس استان یزد در خاتمه ضمن تاکید بر عزم جدی ماموران پلیس استان یزد در مقابله با باندهای وارد کننده موادمخدر و دستگیری اشرار و سوداگران مرگ تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان کشفیات انواع موادمخدر این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  افزایش 92 درصدی را داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا